Търсене в този блог

петък, 20 септември 2013 г.

Стъпка напред



След натовареното лято е ред съвестно да се завърна към моята страничка. Макар и да не мога да споделям рецепти, обещавам, че ще присъствам все с някакви материали. Имах големи кулинарни планове за лятото, но в крайна сметка единственото, в което се състоеше моето лято, беше работа, работа, работа, сън, работа, работа, плаж, работа, работа и пак работа. Даа, не беше едно от най-леките лета, но не мога да отрека, че имаше и хубави моменти. За сметка на това, очаквам есента да бъде зашеметяваща. И спокойно мога да кажа, че за отсъствието ми тук, има доста важна и приятна причина. Това е моето приключение до Германия и обратно. Надявам се да не са само празни обещания, но когато мога ще споделям впечатления за страната, кухнята им разбира се, хората и всичко, което ми прави впечатление. Затова няма да изоставям блога, ще гледам да го поддържам жив.
Впечатленията ми за сега са добри. Намирам се в едно спокойно и красиво градче в Северозападна Германия. Хората са мили и внимателни и тепърва ми предстои сблъсъка с другата култура, с техните обичаи и традиции, с техните нрави и така нататък. За няколкото дни престой не съм се разхождала кой знае колко много. Ходих два пъти до центъра им и обикалях близките улички. Не съм изпробвала все още кухнята им, но мисля скоро да го направя. Първото нещо, което пробвах беше сладолед или по-скоро замразен йогурт от една италианска сладкарничка, а после и  от едно магазинче специално за замразен йогурт или fro jo, както му викат на запад. :)
Трябва да ви кажа, че сега, в началото, когато кухнята, където живея, е доста оскъдно оборудвана, си е цяло изобретателство да се храниш нормално, а за готвене и дума да не става. :D Едва пристигнала, веднага започна да ми липсва българската храна и едно от първите неща, които си взех беше немско кисело мляко! 
Приключенията и изненадите следват една след друга и нямам търпение да се потапям все повече и повече в атмосферата на немското градче.
С това приключвам първия си пост от немска земя. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар