Търсене в този блог

четвъртък, 10 декември 2015 г.

Предизвикателство през август - ден двайсет и осми


Днес най-накрая успях да се наспя, чак до 10ч. Пих кафе, четох из интернет разни статии, закусих, сега е ред да мина през блога и да напиша нещо, после ще намеря нещо още по-важно да свърша и така до вечерта. Уф! Имам да уча, да. Всички знаем това усещане, когато всичко друго е много по-интересно и от изключително жизнено важна необходимост точно преди да седнем да учим да се свърши.
Това, което съм приготвяла на 28-ми август, не е било кой знае колко интересно и сполучливо и почти нямам какво да обяснявам, та затова си позволих малко отклонение.

И така - пълнен пипер с яйце и сирене. Сещам се, че тогава ме беше налегнала носталгията отново и ми се ядеше българско! Бях си приготвила и таратор,  но снимките от този ден са с ужасно качество. Единствено тази намирам за мааааааалко по-сполучлива, а и все пак трябва да покажа нещо.
Всички знаете как се приготвя пълнен пипер с яйце и сирене - не е никак сложно. Макар че, при мен, както се вижда от снимката, не се получи много добре. Поизгорял, с повече плънка, но пък беше вкусно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар