Търсене в този блог

понеделник, 12 ноември 2012 г.

Поредното завръщане


Въпреки, че нямам кой знае какви читатели, даже никакви :D. (Никак не е обезсърчаващо, да.) Та дори и скромните ми посетители вероятно са забелязали голямата пауза от 6 месеца. Това са точно летните месеци и както всеки се досеща, тогава не ти е много до компютър и писане. Това лято посветих в търсене на лятна работа и плаж. Много плаж. Единият месец на лятото прекарах в търсене на работа и ходене на плаж, абсолютно всеки ден. Никакво желание за готвене и писане. Всичките мисли ми бяха насочени в това, че трябва да се работи, да се трупа някакъв опит, а сигурна бях, че покрай тези две сериозни неща има и куп други по-весели. Така и стана следващия месец - почти хванах последния влак и започнах интересна работа в една туристическа агенция. Възможност да общуваш с много туристи. Да се забавляваш и да се ядосваш, от всичко има. Доволна останах, струваше си да се преживее всичко. Научих различни неща и покрай това си прекарвах весело. Държа да отбележа, че това беше първата ми работа в живота :D И всичко ми беше интересно и ново. Тъкмо свикнах и той сезона взе, че свърши и сега чакам с нетърпение следващото лято.
А сега се завръщам отново с моето любимо занимание и се надявам да не го занемарявам пак :)
За сметка на пропуснатите месеци, съм приготвила страхотна силна публикация, която да ме отсрами. :)

2 коментара:

  1. Със сигурност имаш поне един верен читател и си признавам, че с рецептата за гъбената супа ме спечели завинаги! :Р

    ОтговорИзтриване
  2. Е, какво по-хубаво от хубав коментар и верен почитател! :) Точно това е стимулът да се развиваш! :)
    Благодаря!

    ОтговорИзтриване