Търсене в този блог

събота, 28 април 2012 г.

Великден


Най-насетне се наканих да напиша тази великденска публикация! Откога ми се въртеше из мислите, ама пусто му време... все го нямаме. Разбира се, не искам да се оправдавам, но наистина  седмицата след Великден, беше натоварена. Ето я и публикацията, късно, но все пак я има :).


Обичам много Великден. Винаги спазвам традициите около празника - взимането на благодатния огън, обикалянето на църквата, боядисването на яйцата... С право мога да кажа, че Великден е най-хубавото време през пролетта! Тази година, от рано бях започнала с различни планове как да направя празника още по-интересен и с весело настроение. За този Великден бях много въодушевена и имах много очаквания. Дали се получи както исках ли? Ами в известна степен съм доволна, но за да е по-интересно и да я има тръпката, можеше да е и по-добре. Нищо, догодина, вече. Бях си поставила няколко цели, които ако можех да изпълня, щяха да ме зарадват много. Исках да направя някакъв великденски сладкиш, великденска декорация и да се пробвам да замеся козунак. От трите цели само две бяха постигнати:


До тук виждате великденската ми декорация. Беше огромно удоволствие за мен, да направя нещо красиво, в тон с празника и в същото време толкова лесно и просто. Все пак трапезата изглеждаше по различен начин с пролетните клончета и красивите, висящи яйца. Придават много приятна и празнична атмосфера. :)

Другата цел - великденски сладкиш:


Сигурно се досещате коя е неосъществената цел? Да, не успях да направя козунак. Нищо, догодина вече ще бъде изпробван. За сметка на това, великденските ми  кексчета - гнезда с яйца, се харесаха на всички, бяха достатъчно атрактивни и вкусни, което ме зарадва наистина и допринесе за веселата, празнична обстановка :).

Няма коментари:

Публикуване на коментар