Търсене в този блог

вторник, 25 юни 2013 г.

Лятна салата с риба тон и таговете на The Liebster Blog Award


С най-голямо удоволствие сядам да пиша отново. :)
Навън морският въздух се носи примамващо и подканящо, аз не мога да му устоя, но все пак лятото тепърва започва. Време е за леки и вкусни храни, бързи за приготвяне, със сезонни и свежи продукти.
Днешното ми предложение е с лек морски привкус, който идва от рибата тон, в комбинация с царевица и много лимонов сок, се превръща в перфектната лека вечеря. Общо взето с този тип салати може да се експериментира много. Важното е продуктите да са добре комбинирани. Приготвя се бързо и аз лично я виждам често в менюто ми за вечеря през лятото. 
Трябват ви:  (за 2 порции)

400 г паста, по желание
200 г царевица
1 консерва риба тон
2 скилидки чесън
сокът от половин лимон
няколко стръка копър
зехтин
сол
черен пипер
по желание люта чушка



Сварявате пастата, отцеждате и премествате в купа. Аз използвах замразена царевица и за кратко я бланширах. Прибавя се към пастата царевицата и рибата тон. Скилидките чесън се счукват, накълцват се на ситно и се прибавят към останалите продукти. Поръсвате със ситно нарязания копър, солта, черния пипер, лимоновия сок и струйка зехтин. Обърквате добре и салатата вече е готова. :)


Лятото започна динамично, сесията отмина благополучно, започна и летния ми ангажимент към туристите :D. Понякога имам чувството, че Златни пясъци, пък и останалите курорти, са откъснати от България. Това място е наситено с толкова много различни хора, култури, езици и навици, че в един момент забравяш къде се намираш. Забавно е да се срещаш с различни хора, а още по-приятно е когато са доволни от работата, която вършиш и им помагаш. Та, започнах с това, защото исках да се извиня за забавената реакция по отношение на таговете, които получих и за които страшно много се радвам. Нямах търпение да получа свободен ден, за да отвърна и да разпратя нови тагове. Това е един много лесен и приятен начин да придобиеш нови последователи и да се запознаеш с нови и интересни блогове. И така, следващата публикация е посветена на The Liebster Blog Award :)))


2 коментара:

  1. Много свежа и лека салата! Наистина си е подходяща и за основно. :) Ако може да ме просветлиш за тези тагове, някъде в html кода ли се слагат? Браво за успешната сесия и работата! :) Аз си търся стаж, но много безуспешно.. ;/
    Слънчев ден! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Изпратих ти такъв таг. Трябва просто да последваш правилата :)
      Успех с търсенето на стаж, не се отчайвай! Хубава седмица и много кулинарни вдъхновения! :)))

      Изтриване