Търсене в този блог

понеделник, 2 декември 2013 г.

Шоколадов чийзкейк


Да, определено не съм писала отдавна. Излишно е да обяснявам, че динамиката в малкия немски град тотално ме е погълнала. Но все пак не съм забравила доброто старо занятие :). Споделям ви не толкова как се прави чийзкейк, защото вероятно всеки от вас вече знае, но по-важното е с кого го правих. Сприятелихме се с едно момиче от Тайван и аз веднъж и бях казала, че съм правила торта вкъщи и тя поиска да направим някой път заедно. Пробвахме чийзкейк, защото обстоятелствата толкова позволиха, но следващия път, може би за празниците ще е добра идея, ще запретнем ръкави и ще направим най-вкусната торта досега! Оставям снимките да ви разкажат как се получи :)


1. Поради липса на блендер или чукче за трошене на бисквитите, бяхме креативни и измислихме все пак начин. :)



2. Както добре ви е познато, разтопихме маслото и го смесихме добре с бисквитите.


3. Притиснахме бисквитените трохи плътно към дъното на тавичката (не използвайте тези станиолови, много са неудобни)


4. Смесихме пухкавото крема сирене с една малка кофичка заквасена сметана или както пишеше на опаковката (Crème fraîche ). Сякаш беше малко по-кисела от нашата.




5. Разпределихме сместа равномерно върху бисквитения блат.

6. Искахме шоколадов вкус, затова и използвахме нещо като шоколадов крем (?)









Получи се интересен на вкус чийзкейк, който успешно комбинирахме с чаша черен чай от Тайван! :)
Благодаря на Anca Lee за снимките и за помощта при приготвянето, обещавам да направим и торта и да споделя какво се е получило. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар