Търсене в този блог

неделя, 10 февруари 2013 г.

Лека и вкусна вечеря


Последните дни си е чиста борба с мързела. Ваканцията все повече ми се услажда, пък взе да свършва. Е, може би малко преувеличавам, все пак не съм си губила времето напразно. Изпробвах куп нови рецепти. В голяма степен, виновникът за това  мързелът ми да се подхранва и да не пиша нищо в блога, е фотоапаратът ми. Понеже чакам да се събере известно количество снимки, та тогава да ги кача на компютъра и така все отлагам, отлагам, докато съвестта ми не ме побутне  да изляза от това състояние. Но пък и друго чувство ме подтикна да запретна ръкави и да попиша малко. Наскоро пробвах един шоколадов мус. Получи се добре и започнаха да ме сърбят пръстите да ви го представя тук. Но тъй, като споменах, че ще сложа няколко лесни и бързи рецепти, ще си изпълня обещанието и веднага след това слагам муса.
Стига толкова увертюри, представям ви възможно най-лесната, полезната, бърза вечеря в целия свят! Пилешка пържола с гарнитура от зеленчуци.


Вероятно много от вас, които имат кулинарно мислене, често забелязват храната във филмите. Е, ако не сте, то на мен почти винаги ми прави впечатление. Забелязала съм, например, в американските филми, като седне да вечеря цялото семейство, вечерята винаги е много обилна, с различни гарнитури и как си подават един на друг от храната. Доста често вечерята им се състои от някакво месо, грах и моркови, или от броколите, които "всички" мразят. Идеята ми дойде от там. Искаше ми се да направя такава вечеря - семпла и бърза. Какво ви е необходимо да хапнете по американски? Четири неща или пет, в зависимост от нуждите. :D

За 2 порции:
2 пилешки филета
300 г замразен грах
2 средни моркова
300 г замразен фасул
лимон
сол
черен пипер

Макар че се досещате как се приготвя, все пак ще разкажа какво направих аз. Овкусих филетата със сол и черен пипер и пратих помощника ми да ги пече на скарата :) През това време нарязах морковите на тънки, не много дълги пръчици. Ако намерите бейби морковчета, ще си направите перфектната гарнитура, но и само пресни да ви се намират, не е проблем. Задуших морковите в малко зехтин. Извадих ги, след това задуших граха в малко зехтин, а накрая и зеления боб. Докато се занимавах с гарнитурата, пържолите вече бяха готови. Съветът, който ще ви дам, е да приготвяте двете неща едновременно, тъй като според мен, студената пържола губи целия си вкус. Ако ще е пържола, да е гореща. Другият вариант е, ако сами приготвяте вечерята, да направите първо гарнитурата, да я запазите топла и след това да изпечете пържолите. По желание можете да сервирате с резен лимон. А подходящо за такава вкусна вечеря ще е или чаша бяло вино или хубава студена бира. :))

Няма коментари:

Публикуване на коментар