Търсене в този блог

събота, 5 декември 2015 г.

Предизвикателство през август - ден двайсет и седми


Малко по малко му се вижда края на това предизвикателство. Напоследък хем време нямам, хем и стимул ми липсва, като знам, че така или иначе съм закъсняла с публикациите. Но ще го избутам, няма как.
Та, на 27-ми август съм си приготвяла калцоне. Доста отдавна исках да го изпробвам в пълната му прелест. И макар да не се различава кой знае колко по вкус от истинската пица, все пак има разлика.
За тестото няма да давам обяснения, защотото се замесва по абсолютно същия начин както и при пицата.
Можете да видите съставките и начина на замесване тук.

Съставките за плънката могат да бъдат най-различни - доматено пюре, моцарела, кашкавал, сирене, някакъв колбас, шпеков салам, шунка, бекон, маслини, гъби... Общо взето, всичко, което ви допада като вкус. Не забравяйте и да овкусите с черен пипер, риган, босилек.

Трябва да призная, че не се получи  това, което очаквах, заради една проста грешка. Забравих да добавя мазнина. Да. Абсолютно никаква мазнина. В резултат на което, станаха толкова сухи и донякъде безвкусни. Очаквах, че моцарелата ще се разтопи изкушително и ще допринесе за сочността отвътре, но уви. Тя се беше размекнала, препекла и дори изтекла.
Бях правила вариант на калцоне, в който се пържат, а не пекат. При тях резултаът беше страхотен - хрупкави отвън, сочни отвътре. Може би затова и очаквах, че печеният вариант ще е дори още по-вкусен, а и по-здравословен.



В крайна сметка всички допускаме понякога грешки. Следващият път вярвам, че ще се получат по-добре. :-)

Няма коментари:

Публикуване на коментар