Търсене в този блог

сряда, 1 февруари 2012 г.

Зимни приказки...


Обичам преди да се прибера вкъщи, да напазарувам интересни неща, които не се намират в нашия град. И то не, че са кой знае колко екзотични, а просто защото, тук вкусовете са еднообразни и утвърдени, така едно сирене Камембер, за тукашните предели е нещо изумително. Но както и да е... Не мисля да коментирам тукашните нрави. Та, комбинирахме сиренето с тъмна бира, понеже аз и брат ми сме особени почитатели на това пиво.
Беше доста смело да опитаме подобно сирене. Отначало дори малко съжалих, защото вкусът му не се оказа това, което очаквах, но след това взе да ми харесва.
Като споменах за мезета, не мога да не отбележа и любимите ми празници - Коледа и Нова година. Бъдни вечер тази година отбелязахме подобаващо. Аз много обичам Бъдни вечер, свързвам го с много традиции, семейна топлина и духовно смирение. И често се дразня, когато по една или друга причина се пренебрегне някаква част от отбелязването на тези часове преди Рождество Христово. Но тази година се получи нещо интересно, реших да не обръщам много внимание на това какво трябва и какво не, и се посветих на тържествеността на този ден. Пък и имаше сняг! Беше красива бяла вечер...


Покрай Нова година също си попразнувахме. На масата, както навсякъде, присъстваха всякакви видове храна. Но, думата сега е за мезетата. Та отбелязахаме Новата година с домашни мезета, разбира се, то няма как иначе да е :))).




Това отляво е сушено пилешко филе, овкусено с лют пипер и чубрица. А това отдясно си е купешко.

Няма коментари:

Публикуване на коментар